17 Temmuz 2007 Salı

Hüseyin Tatar - Gömleğim Beyaz Yakası Kolalı

Gömleğim Beyaz Yakası Kolalı


Gömleğim beyaz yakası kolalı
El bilmez halimi gönlüm sevdalı

Gömleğim mor
bu ayrılık ne zor
Neler çektim neler
gel bir bana sor

Seni bir gün görmesem
Aklım başımdan oynar
Gömleğim olmasa yüreğim fırlar
Nazınla bıktırma edanla yıldırma
Ne ararım sorarım beni kızdırma

Gömleğim siyah
yarimden illallah
Bu aşk burda biter
hem vallah hem billah


Gömleğim kırmızı
içimde bir sızı
Yeni bir yar sevdim
İstanbul’un yıldızı

Gömleğim mavi
gözlerinin rengi
Böylesini görmedim
huyu huyumun dengi

Seni bir gün görmesem
Aklım başımdan oynar
Gömleğim olmasa yüreğim fırlar
Gönlüm sana hayran bu can sana kurban
Sen olmadan olmaz yaşamam inan
Gömleğim beyaz yakası kolalı
El bilsin halimi gönlüm sana sevdalı


http://rapidshare.com/files/15740700/Hueseyin_Tatar_-_Goemlegim.rar.html
http://rapidshare.com/files/20422198/Huseyin_Tatar_-_Gomlegim_Beyaz.mp3

Sabahları figaro'YU İŞE BIRAKIRKEN BAZEN ALEM FM' de Nihat'la sivrisinekte çalyor. Bu sabah yine bekledik ama tam figaro indi 10 sn.'ye sonra çalmaya başladı. Artık gitmişti bir kere bende birazdan indircem hemen göndercem sevgiliciğime ;))

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker
Directory of General Blogs