15 Ekim 2007 Pazartesi

DÖNMEDİN

Anımsıyormusun yeni arabanı ödünç alıp
Çarptığım günü?
Öldüreceğini sanmıştım beni
Öldürmedin oysa...

Anımsıyormusun seni zorla sahile götürdüğüm
Yağmur yağacağını söylediğin ve yağmurun yağdığı günü?
''Sana söylemiştim''demeni bekledim
Demedin oysa...

Anımsıyormusun seni kıskandırmak için başka oğlanlarla gezdiğim
Ve senin kıskandığın günü?
Terkedeceğini sanmıştım beni
Terketmedin oysa...

Anımsıyormusun çilekli pasta düşürüp
Arabanın paspasını kirlettiğim günü?
Tokatlayacağını sanmıştım beni
Tokatlamadın oysa...

Anımsıyormusun dansın resmi giysili olduğunu söylemeyi unuttuğum
Ve senin kot pantolonla geldiğin günü?
Bırakacağını sanmıştım beni
Bırakmadın oysa...

Evet yapmadığın çok şey vardı
Ama dayandın bana,sevdin beni
Çok şey vardı benimde senin için yapmak istediğim
Vietnamdan döndüğünde
Dönmedin oysa...


LEON BUSCAGLİA'nın Yaşamak, Sevmek ve Öğrenmek isimli kitabından ...

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker
Directory of General Blogs