29 Ocak 2008 Salı

spontane...

Bazen bu akıl fazla geliyor insana kullanılmayan her şey gibi…
Bir hayat var ve yaşamak için çok kısa…
Belki hayat sadece yaşanmalı, bişiler düşünmeden sadece yaşamalı çünkü hayat zaten yaşanmak için var gibi…
ne yapsak diye düşünürken sürekli kaçırıyor muyuz acaba gerçek espriyi?
Beklide bir karar vermeli ve ona doğru yürümeli…
Beklide hayat yüzme gibidir; sadece yapmak en iyisidir. Fazla düşününce boğulacak gibi oluyoruz beklide bu yüzden boğuluyoruzdur… belki boğulmak deriliğin bir yan etkisidir…
Camiye gittim dua ettim diyebilmeli beklide insan veya halam gelmiş çok özlemiştim çok ağladım…
Veya ellerimizi açıp sana geldim ne desem bilemiyorum ama sen beni bilirsin ben birşey söylemesem de birşey yapmasam da beni anlarsın ellerim açık diz çöküyorum huzurunda, önünde,…
Seni düşündüm bütün gece…

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker
Directory of General Blogs