12 Ocak 2009 Pazartesi

benden, Aşk yakar

Anlıyorum ki,

Bende bir şey yokmuş yazacak bir şey yokmuş. Kendimi gözümde büyütmüşüm çok büyük gizemlerim varmış gibi yapmışım. Meğer yanılmışım. Ben bir hiçmişim. Hiçbişi yapmadan her şey olmaya çalışan biriymişim. Kendimle çelişenmişim. Farkındasızlıkmışım.

Durduğum yerde duramayan.

Ne gidebilen nede kalabilen. Hiçbir şeyi içine sindirmeyen kurtlu biriymişim.

Bütün hayatı boyunca birilerine dert olmuş

Ben kendimi bilirim

Ama çocukluktan beri böyleyim

Bir türlü tutturamadım

Olmadı bir şekilde

Yani elimden kaydı gitti birşeyler tutmadım

Ha tutmak için ne yaptın dersen valla çok uğraştım.

Ama olmadı

Bana rahat batıyor rahat.

Şurada şöyle oturayım iki dakika sonra sıkıntı basar terlerim gideyim ben olurum

Sanki otursam kalkamayacağım gibi

Ya ben nerelerden kaçtım inanamazsın

Ben nikah masasından kaçtım inanır mısın

Öyle baldır küldür..

Sanki hep fazlalık oldum biliyor musun

Sanki hep fazlalık oldum biliyor musun

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker
Directory of General Blogs