12 Mart 2009 Perşembe

Kadınsız da yaşanır mı

Ben bu kadınları hakikaten anlayamıyorum…

Eğer anlayan varsa lütfen bana yardım etsin..

Biliyorum evrimle beraber sürekli farklıyız biz avcıydık, onlar toplayıcı..


Ama ne oldu da bunlar birden hem avcı, hem toplayıcı oluverdiler…


Biz ne yaptıkta tanrı bize böyle bir gazabı hak gördü…


Peki, biz bu durumda ne olacağız bizde toplayıcı mı olacağız…


Zaten onlar hem toplayıcı hem avcı oldular…


Zaten bir telde hem toplayıcı hem avcı(kadınlar) birde biz varız sadece ve kısmen toplayıcı (erkekler)…


Düne kadar sen bilirsin diyen kadınlar, ne oldu da her şeyi bilir hale geldiler… Kim erdirdi onlara dünyanın ilimlerini..


Nedir bunun püf noktası ve nasıl oldu da bütün tırtılların kelebek olduğu gibi bir erkek hangi kadını sevse sonunda hayal kırıklığı oluyor…


Güvenelim diyoruz bu durumda güvendikçe batıyoruz…


Tam bir bataklık sarıldıkça batıyoruz…


Nedir bu formüldeki eksik…


Ne yapsak işler yoluna girer…


Nerede hata yapıyoruz…


Offf off…


Ne yapmalı nerelere gitmeli, kimlere sormalı…


Kadınsız da yaşanır mı acaba…


Acaba..


Acaba..


Acaba..


Acaba..


Acaba..


Acaba..


Acaba..




Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker
Directory of General Blogs